avatar Ten blog rowerowy prowadzi MonsteR z miasteczka Bielsko-Biała. Mam przejechane 6331.77 kilometrów w tym 1589.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy MonsteR.bikestats.pl

Marzec, 2014

Były sobie hałdy 3

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 31.03.2014 | Komentarze 1

Tym razem do naszych treningów na hałdach dołączyli Grzegorz, Adam i Max. Warunki wyśmienite. Na początek były Murcki później Kostuchna i na koniec Panewniki. Nie obyło się bez niespodzianek - Adam urwał hak w szosie i do tego pękł korpus przerzutki :( Jest progres jeśli chodzi o zjazd z Kostuchny- do nie dawna obniżałem siodełko aby bez stresu zjechać a teraz nic nie kombinuję i nawet szybciej udaje mi się znaleźć na dole :D Tym razem było  63 km/h W Podlesiu chwila na uzupełnienie izobronków i tam też żegnamy się z Adamem który pędzi do Będzina.Następnie lecimy na hałdę w Panewnikach gdzie chwila na pogaduchy i w drogę powrotną czas ruszać.  Dzięki za kolejny udany wyjazd

• Sprzęt Staruszek

Sezon z rodzinką otwarty :D

Sobota, 29 marca 2014 · dodano: 29.03.2014 | Komentarze 0

Pierwsza wycieczka z rodzinką w tym  roku :) Pogoda dopisała i dzieciaki kondycję też mają :D

Samotnie hałdy

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 7

Dziś samotnie z racji ograniczeń czasowych i godz. wyjazdu. Sprawdzając pogodę chciałem też trafić w okienko pogodowe co też mi się udało :D Jako pierwszą obrałem sobie Kostuchnę. Przejeżdżając przez las w Ochojcu zobaczyłem ilość połamanych drzew - w nocy nie było tego widać. Na miejsce docieram spranie i zaczynam pierwszy podjazd. Po w drapaniu się na górę czułem, że w nogach jest jeszcze trochę mocy więc może spróbuję kolejny podjazd podjechać tak jak zrobił to Jarek :D. Udaje mi się to w 50% po czym przednie koło non stop podskakuje do góry :( Trzeba będzie popracować nad techniką. Zjeżdżam w dół i na szczyt podjeżdżam wersją lajtową :).Na górze chwila na uzupełnienie płynów i zaczyna się zabawa :D. Z racji, że na dole było trochę wody zjazd wolniejszy niż ostatnio ale nie wiele  :D Przy kolejnym zjeździe nawierzchnia bardziej luźna co odczułem przy hamowaniu tzn tylne koło zablokowane w zasadzie cały czas a ja nabieram coraz większej prędkości :) Nie bardzo podoba mi się na dole bo jest nie wiele miejsca na zatrzymanie się - ewent. można zeskoczyć ze skarpy wprost do lasu :D . W drodze na Murcki spotykam Paulinę - chwila pogaduch i ruszamy każdy w swoją stronę. Decyduję się powtórzyć wyczyn Jarka. Podjazd jest krótszy ale bardziej stromy - i powtórka z rozrywki w połowie podjazdu ponownie przednie koło traci kontakt i ... Przy okazji mam wrażenie, jakbym miał mniej powietrza- zjazd w  dół i faktycznie czeka mnie wymian dętki :( Szybko lokalizuję sprawcę zamieszania sterczącego z opony :( Nie podejmowałem kolejnej próby podjazdu na kreskę i bokiem udaję się na szczyt. Znowu chwilka na uzupełnienie płynów i jazda do bazy w miarę najkrótszą trasą -  czas gonił :( Do bazy docieram nawet przed czasem.

Czas na relax :D

A o to sprawca zamieszania :(

Trochę więcej :D

Nocna hałda

Piątek, 21 marca 2014 · dodano: 21.03.2014 | Komentarze 2

W końcu udało mi się ruszyć Na cel obrałem sobie hałdę na Murckach. Dojazd spokojny tylko 2 razy dziki przecinały mi drogę :D Po dojechaniu na miejsce przy 1 podjeździe widziałem w świetle lampki, że z góry sączy się mały strumyczek :) To uświadomiło mnie, że nie będzie łatwo ale nie było tak źle i podjazd pokonałem w pierwszym podejściu- MOFO spisały się świetnie :D Na górze chwilka na uzupełnienie płynów :) i ogień w dół :D Fajnie było widać w świetle lampki jak czyści się opona :D Jakby czułem lekki nie dosyt i pojechałem sobie jeszcze do parku Kościuszki zrobić 3 razy podjazd na dawnym torze saneczkowym :) - w końcu trzeba jakoś się przygotować na wycieczkę w góry :D

Zakupowo

Sobota, 15 marca 2014 · dodano: 16.03.2014 | Komentarze 0

W interesach

Piątek, 14 marca 2014 · dodano: 16.03.2014 | Komentarze 1

Wjazd do Devilka celem wymiany zmieniarki na XT - zakończony fiaskiem :( tzn nie chciała współpracować z manetką i kasetą 9 - co zaowocowało 2 'pustymi' biegami . Tak więc musiałem przeprosić się z moją starą zmieniarką :D

Wypad niedzielny z ekipą

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 5

Ustawka koło wiaduktu na Ligocie. Na miejscu czekają Łukasz oraz Jarek a po chwili zjawia się Marcin. Jako pierwsze odwiedzamy hopki w rezerwacie na Muckach :D Chwila mam nadzieję dobrej zabawy i lecimy na pobliską hałdę. Gdy dojechaliśmy Jarek pokazuje nam jak robi się podjazdy :) Na górze chwila na pogaduchy i uzupełnienie paliwa  i lecimy na Kostuchnę. Tam kolejna lekcja pokory w wykonaniu Jarka.Na szczycie kolejna chwilka na pogaduchy i Jarek z Łukaszem śmigają do domu a my jeszcze złapanie 2 oddechy i też kierujemy się do baz. Dzisiejszy zjazd bardzo mi się podobał - warunki świetne więc  i  prędkość 51 km/h też lepsza :D Dzięki za wyjazd i do następnego Panowie :)

Jarek zdecydował się jechać na skróty :)

I już ..

Kolejna jazda na skróty tym razem na Kostuchnie :)

Łukasz też próbuje :)

Jarek do Nas wraca i jedziemy normalną drogą :D

Kilka fotek więcej

W interesach

Piątek, 7 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 0

Do Marcina na pogaduchy i po olej oraz sprawdzenie ciśnienia w damperze :)

Po okolicznych hałdach

Niedziela, 2 marca 2014 · dodano: 03.03.2014 | Komentarze 3

W końcu udało się wygospodarować trochę czasu w ciągu dnia i nie pozostało nic innego jak wykorzystać to max w terenie :D

No to zaczynamy od Kostuchny :D

W oddali widać kolejny cel na dziś :)

Oczywiście jak już byłem na Murckach to grzechem by było nie zajrzeć tutaj :D

I czas na powrót do bazy

Na Kostuchnie szykując się już do pierwszego zjazdu spostrzegłem gościa atakującego moją trasę zjazdu Nagrałem nawet filmik uwieczniający ten wyczyn - pełen szacunek dla Niego. Ponownie spotkaliśmy się na Murckach tym razem sytuacja odwrotna tzn ja podjeżdżam - On zjeżdża :D

Więcej fotek i filmiki :)

Interesy

Sobota, 1 marca 2014 · dodano: 03.03.2014 | Komentarze 0

W interesach do Marcina :)